Boek “TURBO SEO”
ZALTBOMMEL – 27 oktober 2010
Deze week is het boek “TURBO SEO” van Erwin Sigterman, bekend van de populaire blog over Internet trends, afgerond. Dit boek behandelt de belangrijkste zoekmachine optimalisatie (=SEO) elementen en geeft door middel van een stappenplan de mogelijkheid om beter gevonden te worden.
“De meeste SEO boeken zijn gebaseerd op theorie en geven de lezer geen praktische hulpmiddelen om beter gevonden te worden. Vaak wordt dit met opzet gedaaan, zodat je uiteindelijk toch een zoekmachine expert in moet huren. Mijn boek heeft natuurlijk ook een theoretische inslag, maar via het stappenplan kan iedereen betere zoekresultaten halen. Natuurlijk is dit geen wonderformule en zal de verbetering van de zoekresultaten afhangen van de effort die je hierin steekt. Met het volgen van het stappenplan, zul je na een maand al resultaat zien.”, aldus Sigterman.
Voor wie?
Het boek is geschreven voor de beginnende en amateur zoekmachine optimalisatie consultants of eigenaren van een website of webshop (MKB) die meer bezoekers willen trekken naar hun website.
Wat wordt behandeld in het boek?
TURBO SEO is een strategie waarmee de zoekresultaten van een website verbeterd kunnen worden. Ook wordt ingegaan op het opzetten van goede HTML, de On-Page en Off-Page SEO factoren en het gebruik van Social SEO. Na het lezen van dit SEO boek ben je op de hoogte van de laatste kennis op zoekmachine optimalisatie gebied en kun je dit in de praktijk gaan toepassen. Met behulp van deze kennis is een stappenplan ontwikkeld die je gaat volgen. Dit stappenplan stelt op een structurele wijze alle zoekmachine-instellingen juist in, waarna de TURBO mag worden ingezet. De TURBO zal je zoekresultaten een extra boost geven.
Meer informatie over dit nieuwe SEO boek.
Plaats een Reactie
Meepraten?Draag gerust bij!