Denda Games tekent samenwerkingsovereenkomst en lanceert Mystery Legends: The Phantom of the Opera

Denda Games, marktleider in het Benelux retailkanaal in casual games, lanceert in samenwerking met het in Canada gevestigde Playpond Games, “Mystery Legends: The Phantom of the Opera”

Na het uiterst succesvolle eerste deel uit de Mystery Legends serie, “Sleepy Hollow” belooft “Mystery Legends: The Phantom of the Opera” een regelrechte hit te worden.

De game is gebaseerd op het gelijknamige verhaal (Frans: Le Fantôme de l’Opéra) van Gaston Leroux en de wereldberoemde musical van Andrew Lloyd Webber.

De overblijfselen van de Opera staan nog overeind, als een tombe van onbeantwoorde liefde. Hoewel hij lang geleden door alles en iedereen in de steek is gelaten, spookt de eeuwige geest van de Opera nog altijd door de gangen en kamers, wachtend op de terugkeer van zijn grote liefde. Een casual game vol historie over de vloek van de Opera. Het spel Mystery Legends: The Phantom of the Opera is een collectors edition en bevat een speciale strategiegids.

De toonaangevende website op het gebied van casual games en reviews, GameZebo.com heeft “Mystery Legends: The Phantom of the Opera” de hoogst haalbare testscore, 5 sterren van de te behalen 5 sterren

De adviesverkoopprijs is € 9,99. De game is online vanaf vandaag te downloaden en eind mei verkrijgbaar bij de bekende verkooppunten van games en is volledig Nederlandstalig.

Over Denda Games:

Denda Games is uitgever van een uitgebreid assortiment aan casual games voor zowel het online platform Denda Games als voor PC/CDR en Nintendo DS in de Benelux. Het bedrijf is opgericht in 1993 door Jacques Neuvel. Toen het aantal online verkopen van casual games aan het einde van 2007 een steeds sterkere groei doormaakte, was Denda Games één van de eerste bedrijven die een potentieel succes ontdekte voor de verkoop van deze casual games in het retailkanaal. Denda Games is momenteel marktleider in de Benelux. In april 2011 is het aanbod casual games in het assortiment van Denda gegroeid tot meer dan 200 titels. Het bedrijf streeft ernaar om iedere week een nieuwe game op de markt te brengen.

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*