Badset als relatiegeschenk verovert modebranche

Het lijkt erop dat dit jaar de badset het populairste relatiegeschenk in de modewereld is. Met name aan werknemers wordt vaak een badset gegeven, maar ook leveranciers en klanten blijken graag de badset te ontvangen. Natuurlijk is het nog even wachten tot de kerst voordat zeker is dat de badset in deze branche op nummer 1 eindigt, maar de vooruitzichten zijn erg goed.

Waarom de badset het zo goed doet in de modewereld

De reden die gegeven wordt is dat in de modewereld veel vrouwen werken. Waar de badset onder mannen een groeiende populariteit geniet, blijft het onder vrouwen voorlopig populairder. Daarnaast is de badset een relatiegeschenk dat vooral bij vrouwen in goede aarde valt. Waar mannen het gemiddeld als goed waarderen, is de waardering onder vrouwen zelfs uitstekend.

Badset sterk ondanks groeiende concurrentie

Het bijzondere is dat de badset het nog steeds goed doet, ondanks de groeiende concurrentie op het gebied van relatiegeschenken. Niet alleen de keuze in verschillende badsets groeit. Ook de mogelijkheden om iets anders dan een badset te geven groeien de laatste jaren enorm. Dat de badset toch steeds een populair relatiegeschenk is, zegt een hoop over de kracht van de badset.

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*