Acquisitie van Nieuwe B2B klanten via Leadgeneratie werkt
Utrecht – Het bewijs dat acquisitie van B2B klanten via Leadgeneratie werkt, wordt bewezen door virgoleads.com. Virgoleads.com is nu één jaar actief op de Nederlandse markt en heeft een goed gevulde klantenportefeuille voor wie leads wordt gegenereerd. Enkele klanten hebben er toe besloten om vacatures op de binnendienst niet meer op te vullen. Aangezien de leads van Virgo leiden tot 80% – 100% conversie naar nieuwe klanten.
Voor het komende jaar verwacht Virgoleads.com een omzetgroei van 150%, omdat steeds meer bedrijven de kwaliteit van Virgoleads.com weten te waarderen. Als er over concurrentie wordt gesproken, dan is de kwaliteit voor al te meten in de ‘Cost per lead’. Opzich vindt Virgoleads.com dit totaal niet interessant, maar wenst men liever te spreken over een ‘Cost per new Customer’. Wat kost het om aan nieuwe klanten te komen. Hierbij scoort Virgoleads.com extreem goed, waardoor de organisatie is uitgeroepen tot de ‘Beste Leadprovider’ van Nederland en Vlaanderen. De directeur van Virgoleads.com Hans van den Boog had niet verwacht, dat de erkenning zo snel al zou worden verkregen. Virgoleads.com laat diverse ‘traditionele’ leadproviders ver achter zich.
De focus voor het tweede jaar wordt voor Virgoleads.com niet gewijzigd. Wat betreft het genereren van leads wordt uiteraard gebruik gemaakt van de nieuwste marketingtechnieken. Virgoleads.com houdt continue voeling met de nieuwe marketingmogelijkheden, maar blijft de intermenselijke communicatie van de marketeers met de beslissers koesteren. Daarbij blijft Virgoleads.com exclusief werken voor slechts één opdrachtgever per B2B marktsegment.
Bedrijven die klanten zoeken in het B2C-segment kunnen bij Virgoleads.com vragen welke collega goede service diensten biedt. Virgoleads.com is bereikbaar op het telefoonnummer: 030-8080003.
Plaats een Reactie
Meepraten?Draag gerust bij!