Kamperen op de familiecamping maakt comeback
Nederlanders gaan minder lang op vakantie, maar gaan wel veel vaker weg. Consumenten willen zeven keer per week eenmaal 24 uur toeristen informatie. Ze wachten tegenwoordig iets langer voordat ze een uitstapje of weekendje weg plannen of boeken. Men gaat eerst de weerberichten na, voordat men officieel besluit een mini vakantie of een uitstapje te plannen.
Lange vakanties naar verre plaatsen in Nederland zijn zo een beetje uit, kamperen op de familiecamping in combinatie met wandelen Limburg en fietsen Limburg is aan het terugkeren, alsook goedkope bestemmingen naar de zon zoals Turkije en Marokko.
Tijdens de herfstvakantie zijn vakantiegangers zeer duidelijk opzoek naar kortere vakanties, populair zijn acitiviteiten zoals wandelen en fietsen, bezoeken aan wellness- en beautycenters, dierentuinen en musea. De gemiddelde Nederlander geeft ook iets meer geld uit aan vakanties en uitstapjes, het gaat bij hen niet zo zeer om lange vakanties maar kortere vakantie met het oog op kwaliteit.
Plaats een Reactie
Meepraten?Draag gerust bij!