Koopjessite en kopen met korting handig tijdens crisissituaties

Men wordt in de huidige tijden van economische crisis steeds vaker geconfronteerd met koopkrachtdalingen. Het nationaal instituut voor budgetvoorlichting ook wel bekend als het Nibud, begint daarom steeds meer de accenten te leggen bij de jongeren en hun mentaliteit met betrekking tot het omgaan met financiële middelen.

Als men het internet afspeurt komt men geregeld dagelijkse koopjes, koopjes en kopen met korting tegen op koopjessites. Deze woorden gebruiken winkels en bedrijven tegenwoordig vaker voor het verkopen van hun producten en diensten. Jongeren bevinden zich als geen ander op het internet. Vandaar dat het Nibud van mening is dat jongeren een sleutel vormen tot toekomstige succesvolle beheerders van hun eigen portemonnee. Het leren omgaan met geld begint tegenwoordig al heel vroeg bij de jeugd. Kinderen die tijdens hun jonge jaren zelf leren kiezen waaraan zij hun geld uitgeven blijken later als ze ouder zijn en eventueel zelf een gezin hebben, minder vaak in de financiële problemen te geraken.

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*