WVS-groep zet in op internetmarketing
WVS-groep heeft sinds vandaag een nieuwe website: www.wvsgroep.nl In een periode waarin zware bezuinigingen de organisatie hard raken, zet WVS-groep in op internetmarketing o.a. door een nieuwe website.
Naast omzetverhoging draagt de website bij aan een duidelijke informatievoorziening naar de drie belangrijkste doelgroepen: gemeenten, bedrijfsleven en cliënten.
Internetmarketing
Het valt niet meer te ontkennen dat internet steeds meer kansen en mogelijkheden biedt in zakelijk en communicatief opzicht. WVS-groep zet daarom in op een goede vindbaarheid via Google, actieve promotie van producten en diensten en een toegankelijke moderne website met interactieve elementen. Waar WVS-groep voorheen vrijwel onzichtbaar was op het digitale web, is er nu expliciet onderzoek gedaan naar het zoekgedrag van internetbezoekers. Op basis van deze informatie heeft WVS-groep de website geoptimaliseerd.
Eenvoud
De techniek van de website is dermate flexibel ingericht dat WVS-groep de website eenvoudig aan kan passen. Dit is van belang aangezien de organisatie de koers nog niet exact kan bepalen voor de toekomst. Dit is afhankelijk van het rijksbeleid maar ook van de negen deelnemende gemeenten.
Social media
Ook op het gebied van social media investeert WVS-groep in haar doelgroepen. Via o.a Twitter vindt er zeer frequent interactie plaats tussen lokale politici, ondernemers en andere doelgroepen. Vanuit de Twitter-account van WVS-groep wordt veel landelijke relevante informatie gedeeld met de volgers van de organisatie.
Toekomst
Een website is nooit klaar. Dit geldt eveneens voor WVS-groep. In de toekomst zullen er meer functionaliteiten aan de website worden toegevoegd. Een voorbeeld is het verder op maat aanbieden van specifieke informatie voor de gemeenten. Daarnaast zullen de bedrijfsonderdelen Accessio BV, Businesspost en WVS Schoonmaak een eigen onderscheidende website krijgen.
Plaats een Reactie
Meepraten?Draag gerust bij!