Flyeren, een uitstekende mogelijkheid om klanten te werven

U kent ze vast wel, een stel enthousiaste jongeren die flyers staat uit te delen in drukbevolkte gebieden. Zelfs in dit digitale tijdperk, waar steeds meer contact plaatsvindt via e-mail of social media, blijven diverse organisaties volharden in het ouderwetse uitdelen van gedrukt advertentiemateriaal. Op deze manier is men in direct contact met potentiële klanten, iets wat met e-mail moeilijk te bewerkstellingen is. Bij deze interactie bent u in de mogelijkheid om direct vragen te beantwoorden die bij online mailing niet ter sprake zouden komen.

Met behulp van een degelijke indeling kan een flyer ingezet worden als een effectief marketinginstrument. Het is niet de bedoeling dat deze vorm van drukwerk gebruikt wordt als visitekaartje, het doel van een flyer is het verkopen van producten. Verplaats uzelf in de schoenen van de klant, hij wil kort en duidelijk weten wat hij aan u heeft. 70% van de flyers wordt weggegooid, dus zorg dat u kort en bondig uw product presenteert.

Dit grote aantal weggegooide flyers heeft tot gevolg dat er vaak een gigantische hoop zwerfvuil achterblijft op straat. Om deze reden hebben verschillende gemeenten een (deels) verbod tot flyeren ingevoerd. Wees dus goed op de hoogte van de wetgeving voordat u tot flyeren overgaat!

Voor meer informatie over een drukker bij u in de buurt kunt u terecht op 0800 Drukwerk

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*