Leadgeneratie-branche groeit en wordt volwassen

,

Utrecht – Een onderzoek onder diverse leadgeneratoren wijst uit dat de de crisis de branche voorspoed brengt legt. In vergelijking met de eerste periode van 2010 laat de branche een groei van 12% zien. Bedrijven maken de slag naar efficiëntie en door goede leads te kopen met hoge conversierate, is het een minimale inspanning met een maximum rendement. Bedrijven maken de afweging wat het kost om zelf leadgeneratie te doen of dit uitbesteden. Een snelle rekensom leert dat wanneer een lead € 80,- (prijs voor een nieuwe klant) kost het veel goedkoper om dit uit te besteden.

De bedrijven in de leadgeneratie-branche verwachten een verdere groei tot aan de zomer. Ongeacht de crisis zijn veel organisaties op zoek naar een koffieautomaat en waterkoeler. Binnenkort is het mogelijk om ook hierover de groeicijfers te presenteren.

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*