TeleForwarding in ICMI’s Call Center Buyer’s Guide
Vanaf vandaag staat TeleForwarding genoteerd in the Call Center Buyer’s Guide van het ICMI. Met deze online gids wil het International Customer Management Institute (internationaal instituut voor klantmanagement) een database leveren met leveranciers van callcenter technologieën en oplossingen. Een vermelding in deze database ondersteunt het doel van TeleForwarding om wereldwijde telefonische bereikbaarheid te creëren met haar wereldwijde gratis servicenummers.
Door middel van haar universele 00800/UIFN nummers en internationale 0800/ITFN nummers, is TeleForwarding in staat om de perfecte tools te leveren voor het creëren van telefonische bereikbaarheid over de hele wereld. De technische features van TeleForwarding, zoals routeringsfaciliteiten en IVR menu’s van hoge kwaliteit, verbeteren de telefonische bereikbaarheid van een bedrijf nog verder, doordat ze ervoor zorgen dat klanten snel en efficiënt met de juiste contactpersoon worden doorverbonden. Dit verbetert de klantenservice van een bedrijf enorm. Hiermee kan TeleForwarding zich goed identificeren met het ICMI, want ook deze organisatie laat weten dat het verbeteren van de klantervaring en klant loyaliteit een zeer belangrijk doel voor haar vormt.
TeleForwarding, gefocust op de (telefonische) toegankelijkheid van bedrijven, wil het belang van klanttevredenheid voor ondernemingen in de callcenter branche graag onderstrepen. Nu het bedrijf genoteerd is in de Call Center Buyer’s Guide van het ICMI, hoopt TeleForwarding met haar wereldwijde servicenummers een toenemend aantal bedrijven te gaan ondersteunen bij het verbeteren van hun klanttevredenheid en klant loyaliteit.
Voor meer informatie over TeleForwarding en haar 00800 nummers, 0800 nummers, 0900 Premium Rate nummers, 088 bedrijfsnummers en geografische nummers, kunt u contact opnemen met TeleForwarding of onze website bekijken: http://www.teleforwarding.nl
Plaats een Reactie
Meepraten?Draag gerust bij!