Hippo boekt een record omzetgroei in 2011

Nieuwe klanten, partners, en commitment aan open standaarden brengen innovatie en groei. Hippo is erg trots te kunnen aankondigen dat de groei nog steeds voortzet. De omzet in 2011 was de hoogste ooit en door een succesvol eerste kwartaal in 2012 blijft de omzet groeien. Hippo werd in april ook nog eens geselecteerd als een 2012 Red Herring Top 100 Europe winnaar.

Hippo zag een 75% CAGR groei in het eerste kwartaal van 2012, in vergelijking met dezelfde periode vorig jaar. Dit kwartaal vertegenwoordigt de hoogste groei in de geschiedenis van het bedrijf.

Het bedrijf is trots om dit nieuws naar buiten te brengen, zo vlak na de verkiezing van de Red Herring Top 100 Europe’s award. Deze lijst is een belangrijke richtlijn voor het identificeren van veelbelovende bedrijven en entrepreneurs. Alex Vieux, uitgever en CEO van Red Herring: “Na een grondige bezinning en discussie hebben we uit een lijst van duizenden kandidaten uit heel Europa de Top 100 winnaars gekozen. Wij zijn van mening dat Hippo de visie, drive en innovatie belichaamt die een succesvolle zakelijke onderneming succesvol maakt. Hippo mag heel trots zijn op haar prestatie, aangezien de concurrentie van dit jaar de sterkste ooit is geweest. ”

Tientallen nieuwe klanten hebben geleid tot deze groei – en deze klanten komen uit verschillende industrieën over de hele wereld. Ze omvatten overheid en educatieve organisaties zoals de Nationale politie, de Universiteit van Indiana en de City University van New York, consumenten merken zoals Autodesk, Danone en Dolce & Gabbana, financiële instellingen als Talmerbank, APG en Graydon en uitgeverijen zoals Thomson Reuters en ThiemeMeulenhoff.

Hippo is ook zeer verheugd dat veel van deze groei het resultaat is van een steeds grotere partner netwerk. Met de toevoeging van drie nieuwe partners in April 2012 heeft Hippo nu partners in meer dan 20 landen en op zes van de zeven continenten. Daniel Bartl, CEO van Hippo partner comSysto, weerspiegelt de geest van de partnerschappen, toen hij onlangs zei: “we richten ons echt op innovatie en het hergebuik van informatie via verschillende kanalen. Hippo CMS is zodoende een perfecte fit voor ons. We zijn dan ook erg enthousiast om samen te werken met zo’n groot team van Java-professionals. ”

Ook Hippo’s inzet voor open source en open standaarden maakt de weg vrij voor deze ongelooflijke groei. Er zijn 15 nieuwe medewerkers toegevoegd aan het Hippo team in het eerste kwartaal van 2012. Met teamleden uit meer dan 20 verschillende nationaliteiten is Hippo echt een bedrijf met een wereldwijde ambitie. Het bedrijf bestaat nu uit meer dan 70 mensen, en 12 van deze gepassioneerde Hippo-ontwikkelaars zijn officiële committers binnen de Apache Software Foundation.

“We zijn buitengewoon blij met onze vooruitgang zowel internationaal, als in de verschillende verticale marktsegmenten”, zegt Jeroen Verberg, CEO van Hippo. “Dit is echt het bewijs hoe toewijding aan Open Source en Open Standaarden zorgt voor innovatie in een onderneming. We hebben twee volle jaren, 2008 en 2009, gespendeerd aan het door ontwikkelen van zowel het product als het bedrijf, met de focus om voorbereid te zijn op deze groei . Het is geweldig om te zien dat deze strategie zijn vruchten afwerpt “.

Over Hippo
Hippo zet de standaard voor de manier waarop organisaties real-time relevante content via verschillende kanalen kunnen presenteren. Onze oplossingen helpen bedrijven om hun merknaam te managen, omzet te verbeteren en de ervaringen van hun klanten te verrijken.

Hippo CMS wordt geleverd door middel van een gecertificeerd partneetwerk over de hele wereld aan klanten zoals Thomson / Reuters, de City University van New York, Dolce & Gabbana, de Nederlandse politie, ANWB en de Rijksoverheid.
Hippo heeft kantoren in Amsterdam, Boston en Singapore. Ga voor meer informatie naar onze website: http://www.onehippo.com

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*