Hippo en Incentro helpen klanten hun Return On Information te optimaliseren

Hippo en Incentro, een Nederlandse firma die focust op consultancy en implementatie op het gebied van Enterprise Information Management (EIM) kondigen met trots hun partnership aan tot het leveren van Hippo’s Open Source Web Content Management System (CMS).

Analist Gartner heeft aangegeven dat data zich aan het ontwikkelen is tot ‘een belangrijk markt-slagveld’ en dat ‘EIM een kritische rol zal gaan spelen bij bedrijven welke zich verplaatsen in de richting van architecturen die ondersteuning bieden voor efficiëntie en flexibiliteit middels ontwerp.’

Met dit idee in het achterhoofd heeft Incentro de focus gezet waarmee het partnership klanten optimaal van dienst zal zijn. Incentro’s visie is om haar klanten uit te laten blinken in de kenniseconomie. Om dat doel te kunnen bereiken zullen zij informatie architecturen nodig hebben met een steeds hogere mate van transparantie waarin het delen en verrijken van gegevens tussen alle belanghebbenden een belangrijk element is.

“Wij zijn buitengewoon gelukkig om Incentro als partner te hebben” zegt Jeroen Verberg, CEO van Hippo. “Hun focus op Open Standaarden en Open Source gecombineerd met hun passie om bedrijven efficiënter met hun informatie om te laten gaan past perfect bij Hippo’s strategie.”

De Hippo producten worden gezien als een van de meest innovatieve voor het realiseren gepersonaliseerde web toepassingen via verschillende kanalen, zoals web, mobiel en social. Dit gecombineerd met de solide basis met Open Source en Open Standaarden zorgt voor snel stijgende populariteit. Hippo voegt momenteel in verschillende landen in hoog tempo partners toe, die een belangrijke bijdrage leveren aan de record groei in de afgelopen jaren.
“Incentro is een snel groeiende en innovatieve organisatie die altijd op zoek is naar de juiste match tussen haar klanten en partners”, zegt Rogier Duin, directeur bij Incentro. “We hebben al enige tijd gewerkt met het Hippo CMS en ze zijn de ideale partner voor ons om te groeien en innoveren op het gebied van web content management.”

Over Incentro
Incentro werd in 1996 opgericht door Boudewijn Verkerk en Stef Lagomatis. Destijds is Incentro begonnen als Business Intelligence specialist met een focus op het implementeren van oplossingen op basis van SAS technologie. Tegenwoordig heeft nieuw management proactief de ‘Enterprise Information Vision’ van Gartner and Forrester tot zich opgenomen. Dit resulteerde in een zeer sterke groei. Hedendaags heeft Incentro ruim 160 medewerkers in dienst verdeeld over vier kantoren in Nederland, één in Spanje en één in Duitsland. Ons Spaanse kantoor bied onze Nederlandse klanten een low-cost alternatief voor diensten zoals het onderhoud van bestaande applicaties. Kijk voor meer  informatie op www.incentro.com

Over Hippo
Hippo zet de standaard voor de manier waarop organisaties real-time relevantie over kunnen brengen op hun publiek en is de basis voor gepersonaliseerde communicatie over alle kanalen; mobile, social media en web. Hippo’s software is open en gebouwd op enterprise standaarden. Onze oplossingen helpen bedrijven om hun merken in meerdere landen en in meerdere talen te beheren, hun wereldwijde omzet te verhogen en hun gebruikerservaring te verrijken. Hippo’s innovatieve, enterprise-ready technologie en service-oplossingen beslaan de gehele web klantreis en maken zo een echte, open en context-bewuste content strategie mogelijk.

Hippo CMS wordt over de hele wereld geleverd via een gecertificeerd partner netwerk aan klanten zoals Autodesk, Thomson Reuters, City University van New York, Dolce & Gabbana, de Nederlandse politie en de Nederlandse Overheid. Kijk voor meer informatie op www.onehippo.com

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*