Eindelijk oplossing financieel beheer multichannel orderketen
De aanleiding
Er is sprake van een gapend gat tussen de diensten van (Collecterende) Payment Service Providers en wat multichannel aanbieders nodig hebben.
PSP’s houden op waar de financiële administratie van de aanbieder begint. Onderdelen zoals offline betalingen, reconciliatie, terugbetaling en verslaglegging moeten aanbieders zelf oplossen. Dit is een complexe, dure en tijdrovende taak.
De oplossing
S&H heeft, op basis van ruim 16 jaar ervaring, als eerste een online module ontwikkeld die een naadloze aansluiting biedt tussen de financiële-, verkoop- en voorraadadministratie.
Hierdoor hebben aanbieders in één oogopslag inzicht in alle onderdelen van hun financiële administratie.
Deze oplossing leidt tot:
- Een reductie in operationele kosten van 70 tot 90%.
- Een reductie in verwerkingstijd van (terug)betalingen tot < 24 uur.
- Meer, tijdig en sluitend inzicht in zowel financiële als marketing kengetallen.
Kortom een oplossing waar zowel PSP’s, aanbieders en consumenten al heel langt op zitten te wachten.
Wie is S&H
S&H Productfulfilment was al in 1996 de Nederlandse pionier in e-fulfilment. Sindsdien heeft S&H meer dan 30 innovaties geïntroduceerd om multichannel orderketens haalbaar, betaalbaar en stabiel te maken.
S&H verzorgt voor ca. 80% van haar klanten de ordergerelateerde financiële administratie. Dit zijn veelal topmerken in zowel de business-to-business als direct-to-consumer markten. Maandelijks verwerkt S&H meer dan 200.000 multichannel betaaltransacties namens haar opdrachtgevers.
Voor meer informatie kunt u terecht bij: S&H Productfulfilment BV, Logistic Boulevard 1, 4792 VC Moerdijk 0168-385656 www.s-h.nl
- Hans Elshout (directeur/eigenaar) elshout@s-h.nl
- Kees Heijstek (CFO) k.heijstek@s-h.nl
Plaats een Reactie
Meepraten?Draag gerust bij!