Webwinkel startersgids 123WEBSHOP
Webwinkel startersgids 123WEBSHOP
Voor een bedrag van € 9,95 per maand kunt u gebruik maken van onze professionele webwinkeloplossing. In de webwinkelsoftware van 123WEBSHOP treft u alle functies en onderdelen om uw webwinkel tot een succes te maken. U kunt uw webwinkel beheren door middel van het beheerscherm van uw webwinkel. U kunt dus direct aan de slag met het opmaken en vullen van uw eigen webshop. Wilt u een webwinkel beginnen om bijvoorbeeld auto-onderdelen, kinderkleding of sierraden te verkopen? Wij weten zeker dat 123WEBSHOP de ‘All-in’ webwinkeloplossing biedt voor iedere ondernemer, wat u ook gaat verkopen!
Uiteraard is het ook mogelijk om de webwinkelsoftware 30 dagen gratis en vrijblijvend te proberen. Het aanvragen van uw demo-webwinkel is heel eenvoudig. Op onze website kunt u bovenaan de voorpagina bij ‘Probeer nu 30 dagen gratis!’ de gewenste naam van uw demo-webwinkel en uw e-mail adres invoeren. Zodra u op de oranje button ‘Demo aanvragen!’ klikt zal uw demo-webwinkel direct worden geactiveerd en kunt u onze webwinkelsoftware 30 dagen gratis uitproberen. Mocht u van plan zijn om over te stappen naar de volledige versie van de webwinkelsoftware en uw demo-webwinkel al volledig heeft gevuld hoeft u zich geen zorgen te maken. Wij kunnen namelijk alle gegevens van uw demo-webwinkel kopiëren naar uw ‘echte’ webwinkel. Hierdoor bespaart u tijd omdat u niet tweemaal uw webwinkel hoeft in te richten.
Het kan voorkomen dat u een vraag heeft of graag advies wilt over bepaalde zaken in uw webwinkel. Op onze website kunt u gebruik maken van onze webwinkel videohandleiding. In deze videohandleiding wordt elk onderdeel van uw webwinkel uitgebreid uitgelegd. Tevens hebben wij sinds kort een digitale startersgids beschikbaar. In deze startersgids behandelen wij diverse zaken. Mocht u willen weten hoe u bijvoorbeeld een goede marktonderzoek uitvoert of hoe u een goede nieuwsbrief moet ontwerpen? Informatie over tientallen onderwerpen is te vinden in deze startersgids. In de webwinkel startersgids wordt o.a. het volgende besproken:
Product kiezen
Voordat u begint met de opmaak en het inrichten van uw eigen webwinkel zult u zich eerst moeten bedenken welke producten u wilt verkopen aan particulieren. Wist u dat er bijvoorbeeld honderden webwinkels zijn die kleding of sieraden verkopen? Wellicht kunt u beter een ander producten kiezen zodat u de hoge concurrentie op de zoekwoorden ‘Kleding bestellen’ of ‘Sieraden kopen’ kunt vermeiden.
Marktonderzoek
Zodra u een product heeft bedacht dat u wilt verkopen in uw eigen webwinkel is het verstandig om een marktonderzoek uit te voeren. Op deze manier komt u te weten welke prijzen u moet hanteren en andere webwinkels waar u tegen zult concurreren. Enkele vragen die u uzelf kunt stellen zijn bijvoorbeeld:
- Is het haalbaar om te zakken met uw prijs?
- Heeft u al een leverancier op het oog, of bent u van plan om uw producten te importeren uit het buitenland?
Productomschrijving, titel en zoekwoorden
Het verzinnen van een goede titel en productomschrijving heeft een positief effect op uw positie in zoekmachines zoals Google. Probeer de titel van uw producten zo goed mogelijk verwoorden zodat uw klanten direct weten welk product u precies verkoopt. Verder raden wij aan om de unieke productomschrijvingen te gebruiken zodat u zich onderscheid van andere webwinkels.
Voorpagina ontwerpen
De voorpagina van uw webwinkel zal de eerste pagina zijn die een bezoeker van uw webwinkel te zien zal krijgen. U kunt dit zien als het visitekaartje van uw webwinkel. Op de voorpagina van uw webshop kunt u informatie van bepaalde zaken kwijt zoals bijvoorbeeld:
- Het logo van uw bedrijf
- De producten die u verkoopt in uw digitale winkel
- Informatieve afbeeldingen waarin u bijvoorbeeld de verzendkosten die u hanteert en betaalmethodes die u aanbiedt kunt vermelden
Betaalmethodes
De transactie van een bestelling is een essentieel onderdeel in uw webwinkel. Wij stellen voor om zoveel mogelijk betaalmethodes aan te bieden. Op deze manier geeft u uw klanten meer keuze en heeft u meer kans dat de bestelling daadwerkelijk zal worden afgerond. Momenteel ondersteunen wij iDEAL, PayPal, MisterCash/BanContact ( Belgie ) en DIRECTebanking ( Europa ).
Google Adwords
Met Google Adwords zal uw webwinkel nog vaker gevonden worden in Google door klanten die al geïnteresseerd zijn in uw producten. Dit komt omdat u uw eigen advertentie kunt weergeven op de voorpagina van Google. U betaald slechts een klein bedrag per klik op uw advertentie en u kunt zoekwoorden opgeven waarop u gevonden wilt worden. Tevens zit u niet vast aan een contract, maar kunt op elk gewenst moment uw advertenties veranderen, pauzeren en stoppen.
De volledige versie van onze webwinkel startersgids kunt u op onze website bekijken: http://www.123webshop.nl/webwinkel-startersgids/inhoudsopgave/
Mocht u onze webwinkelsoftware 30 dagen gratis en vrijblijvend uit willen proberen kunt u voor meer informatie onze voorpagina bezoeken: http://www.123webshop.nl/
Webwinkel startersgids 123WEBSHOP
Voor een bedrag van € 9,95 per maand kunt u gebruik maken van onze professionele webwinkeloplossing. In de webwinkelsoftware van 123WEBSHOP treft u alle functies en onderdelen om uw webwinkel tot een succes te maken. U kunt uw webwinkel beheren door middel van het beheerscherm van uw webwinkel. U kunt dus direct aan de slag met het opmaken en vullen van uw eigen webshop. Wilt u een webwinkel beginnen om bijvoorbeeld auto-onderdelen, kinderkleding of sierraden te verkopen? Wij weten zeker dat 123WEBSHOP de ‘All-in’ webwinkeloplossing biedt voor iedere ondernemer, wat u ook gaat verkopen!
Uiteraard is het ook mogelijk om de webwinkelsoftware 30 dagen gratis en vrijblijvend te proberen. Het aanvragen van uw demo-webwinkel is heel eenvoudig. Op onze website kunt u bovenaan de voorpagina bij ‘Probeer nu 30 dagen gratis!’ de gewenste naam van uw demo-webwinkel en uw e-mail adres invoeren. Zodra u op de oranje button ‘Demo aanvragen!’ klikt zal uw demo-webwinkel direct worden geactiveerd en kunt u onze webwinkelsoftware 30 dagen gratis uitproberen. Mocht u van plan zijn om over te stappen naar de volledige versie van de webwinkelsoftware en uw demo-webwinkel al volledig heeft gevuld hoeft u zich geen zorgen te maken. Wij kunnen namelijk alle gegevens van uw demo-webwinkel kopiëren naar uw ‘echte’ webwinkel. Hierdoor bespaart u tijd omdat u niet tweemaal uw webwinkel hoeft in te richten.
Het kan voorkomen dat u een vraag heeft of graag advies wilt over bepaalde zaken in uw webwinkel. Op onze website kunt u gebruik maken van onze webwinkel videohandleiding. In deze videohandleiding wordt elk onderdeel van uw webwinkel uitgebreid uitgelegd. Tevens hebben wij sinds kort een digitale startersgids beschikbaar. In deze startersgids behandelen wij diverse zaken. Mocht u willen weten hoe u bijvoorbeeld een goede marktonderzoek uitvoert of hoe u een goede nieuwsbrief moet ontwerpen? Informatie over tientallen onderwerpen is te vinden in deze startersgids. In de webwinkel startersgids wordt o.a. het volgende besproken:
Product kiezen
Voordat u begint met de opmaak en het inrichten van uw eigen webwinkel zult u zich eerst moeten bedenken welke producten u wilt verkopen aan particulieren. Wist u dat er bijvoorbeeld honderden webwinkels zijn die kleding of sieraden verkopen? Wellicht kunt u beter een ander producten kiezen zodat u de hoge concurrentie op de zoekwoorden ‘Kleding bestellen’ of ‘Sieraden kopen’ kunt vermeiden.
Marktonderzoek
Zodra u een product heeft bedacht dat u wilt verkopen in uw eigen webwinkel is het verstandig om een marktonderzoek uit te voeren. Op deze manier komt u te weten welke prijzen u moet hanteren en andere webwinkels waar u tegen zult concurreren. Enkele vragen die u uzelf kunt stellen zijn bijvoorbeeld:
- Is het haalbaar om te zakken met uw prijs?
- Heeft u al een leverancier op het oog, of bent u van plan om uw producten te importeren uit het buitenland?
Productomschrijving, titel en zoekwoorden
Het verzinnen van een goede titel en productomschrijving heeft een positief effect op uw positie in zoekmachines zoals Google. Probeer de titel van uw producten zo goed mogelijk verwoorden zodat uw klanten direct weten welk product u precies verkoopt. Verder raden wij aan om de unieke productomschrijvingen te gebruiken zodat u zich onderscheid van andere webwinkels.
Voorpagina ontwerpen
De voorpagina van uw webwinkel zal de eerste pagina zijn die een bezoeker van uw webwinkel te zien zal krijgen. U kunt dit zien als het visitekaartje van uw webwinkel. Op de voorpagina van uw webshop kunt u informatie van bepaalde zaken kwijt zoals bijvoorbeeld:
- Het logo van uw bedrijf
- De producten die u verkoopt in uw digitale winkel
- Informatieve afbeeldingen waarin u bijvoorbeeld de verzendkosten die u hanteert en betaalmethodes die u aanbiedt kunt vermelden
Betaalmethodes
De transactie van een bestelling is een essentieel onderdeel in uw webwinkel. Wij stellen voor om zoveel mogelijk betaalmethodes aan te bieden. Op deze manier geeft u uw klanten meer keuze en heeft u meer kans dat de bestelling daadwerkelijk zal worden afgerond. Momenteel ondersteunen wij iDEAL, PayPal, MisterCash/BanContact ( Belgie ) en DIRECTebanking ( Europa ).
Google Adwords
Met Google Adwords zal uw webwinkel nog vaker gevonden worden in Google door klanten die al geïnteresseerd zijn in uw producten. Dit komt omdat u uw eigen advertentie kunt weergeven op de voorpagina van Google. U betaald slechts een klein bedrag per klik op uw advertentie en u kunt zoekwoorden opgeven waarop u gevonden wilt worden. Tevens zit u niet vast aan een contract, maar kunt op elk gewenst moment uw advertenties veranderen, pauzeren en stoppen.
De volledige versie van onze webwinkel startersgids kunt u op onze website bekijken: http://www.123webshop.nl/webwinkel-startersgids/inhoudsopgave/
Mocht u onze webwinkelsoftware 30 dagen gratis en vrijblijvend uit willen proberen kunt u voor meer informatie onze voorpagina bezoeken: http://www.123webshop.nl/