Knallende vuurwerkactie als externe of interne incentive

Originele laatste kwartaal actie om resultaten te boosten

In het laatste kwartaal moeten de resultaten van bedrijven vaak nog nét even een extra zetje krijgen. Marketing-, sales- en hr-mangers zoeken naar originele incentives om de interne en externe organisatie te stimuleren dat stapje extra te zetten voor het einde van het jaar. Nu is er een actie die uniek is in Nederland: sparen voor het beste en veiligste vuurwerk. Zo worden niet alleen de bedrijfsresultaten geboost, maar kunnen ook de spaarders het jaar feestelijk afsluiten.

Geschikt voor diverse doeleinden
Vorig jaar lanceerde Sparco International het in Nederland unieke concept. Diverse bedrijven hebben de vuurwerkactie ingezet voor verschillende doeleinden, bijvoorbeeld: het boosten van de sales in het algemeen, het stimuleren van de verkoop van een specifiek product en het motiveren van het eigen personeel.  Vanwege het succes is dit jaar niet alleen het assortiment waar de spaarders uit kunnen kiezen verder uitgebreid, maar ook het aantal afhaallocaties. Deelnemers kunnen kiezen uit 42 locaties door heel Nederland om hun gespaarde vuurwerkbestelling op te halen. Hiermee heeft de actie een landelijke dekking.

Online sparen voor vuurwerk
Op www.knalactie.com worden de deelnemers beloond met zogenoemde ‘Rotjes’. Wanneer ze voldoende Rotjes gespaard hebben kunnen ze kiezen uit een gevarieerd assortiment van het beste en veiligste vuurwerk. Bij de bestelling geven zij tevens de gewenste afhaal-locatie en –moment op. Bij elke bestelling zit standaard een gratis veiligheidsbril.

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*