Miscota verovert de internationale markt

Barcelona, 23 oktober 2012 – Miscota is opgericht door twee jonge ondernemers, Albert Costa en Xiaolei Jin, beide 23 jaar, met een ruime ervaring in de wereld van e-commerce en online bedrijven. Miscota is al actief in Spanje, Frankrijk, Italië, Portugal, Duitsland, België en Oostenrijk. Sinds vorige week heeft Miscota ook de Nederlands markt betreden.

Miscota
heeft onlangs met succes een financieringsronde van 1 miljoen afgesloten met het doel een verdere verovering van de Europese markt te gaan realiseren. “Ons beleid is gebaseerd op internationalisering en versterking van ons succes in de landen die gekozen hebben voor het openstellen van hun markten voor de producten en de service die wij bieden” aldus Miscota.

Het aantrekken van financiering door Business Angels, aandelenfondsen en publieke middelen heeft deze snelle groei mogelijk gemaakt.

De toegang tot deze investering is bereikt in een recordtijd van iets meer dan twee maanden. De kapitaalinjectie die deze twee jonge ondernemers hebben ontvangen, hebben het proces van internationalisering versneld en heeft geleid tot een sterke stijging van de omzet.

De Miscota oprichters hebben al vanaf de start van de onderneming de steun van de toonaangevende merken en groonhandelaren van voedsel en accessoires voor huisdieren, zoals Royal Canin voor honden of Hill´s voor katten. Ook zij zien Miscota- online als het ideale kanaal om de verkoop van hun producten uit te breiden en toegang te krijgen tot meer klanten.

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*