NIKKIE PLESSEN ZET THE HARBOUR CLUB OP ZIJN KOP MET NIKKIE FASHION SHOW F/W ‘13
Amsterdam, 6 februari 2013 – Gisteravond bood een afgeladen The Harbour Club te Amsterdam het decor voor de modeshow van fashionlabel NIKKIE van ondernemer en presentatrice Nikkie Plessen. In samenwerking met VOGUE Exclusive, het beautymerk waarvan Nikkie het gezicht is, organiseerde Nikkie een wervelende show met verrassingselementen en deed ze een ruime zevenhonderd toeschouwers verbazen. Modeminnend Nederland werd getrakteerd op een bijzondere catwalk-presentatie van de volledige F/W ’13 collectie van het jonge merk NIKKIE.
Voor de NIKKIE Fashion Show werd The Harbour Club te Amsterdam omgetoverd tot een NIKKIE walhalla. Pers, modebloggers, retailers, speciaal genodigden en bekende Nederlanders als Bridget Maasland, Mart Visser, Monique des Bouvrie, Gigi Ravelli en Ben Saunders aanschouwden de NIKKIE Fashion Show vanaf een felbegeerde zitplek in de zaal.
De show bestond uit vier verschillende catwalk-rondes met kleding uit de categorieën outwear, office, casual en party. Twintig prachtige modellen toonden de collectie met verve, maar het echte verrassingselement van de show deed zich voor in de blokken casual en party. Een heuse schaatsbaan en een zestal schaatsers werden uit de kast getrokken die al schaatsend een deel van de NIKKIE collectie toonden. In de finaleronde liep Nikkie Plessen zelf mee en nam ze een warm en luid applaus in ontvangst.
Na afloop van de show was het tijd voor een after-party, waarvoor DJ Phalerieau (Valerio Zeno) de muziek verzorgde. Hier konden de gasten van de show nog nagenieten van een enerverende avond.
Nikkie Plessen: “Ik ben super trots op wat mijn team hier heeft neergezet. In mijn eentje had ik het namelijk nooit gekund. Ook ben ik erg blij met de positieve reacties die mijn lijn NIKKIE heeft opgewekt bij het grote publiek. Door deze show, maar ook de Modefabriek van het weekend van 20 januari én de aandacht die er is voor mijn merk, heb ik het volste vertrouwen in een rooskleurige toekomst.”
Over NIKKIE
In 2012 ziet fashionlabel NIKKIE van Nikkie Plessen het levenslicht. Het merk weerspiegelt de persoonlijke stijl van Nikkie en draagt om die reden haar eigen naam. Geïnspireerd door vrouwen als Victoria Beckham, Kate Moss en Blake Lively biedt het een juiste balans tussen trendy, zakelijk sexy, rock chic en boho-chic. Het is hét merk voor de modebewuste, onafhankelijke, sterke vrouw en bestaat uit prachtige, betaalbare en kwalitatief hoogstaande producten. Dankzij een zeer succesvolle start is NIKKIE sinds januari 2013 verkrijgbaar in meer dan tweehonderd winkels in Nederland.
Noot voor de redactie:
Zie voor de online foto ‘Nikkie Plessen en haar modellen tijdens de finaleronde van de NIKKIE Fashion Show F/W ’13 (credits Yuri Saalberg)’: http://nikkieplessen.nl//wp-content/uploads/2013/02/nikkie.jpg
Voor meer informatie, aanvullend beeldmateriaal en/of interviewverzoeken kunt u contact opnemen met:
Charlotte Mulder, NP Fashion B.V., (T) 020 – 26 10 100 (E) charlotte@npfashion.nl (W) www.nikkie.nl