Tradedoubler verdubbelt affiliate-marketingprogramma van Lufthansa

Tradedoubler gaat nauwer samenwerken met Lufthansa´s bureau ´metaapes´, in vervolg op eerdere successen in het Verenigd Koninkrijk en in Zuid- en Midden-Europa.

Tradedoubler, toonaangevend in performance-based digital
marketing en –technologie, breidt zijn strategische en internationale relatie met Lufthansa uit. Doel is ook affiliate-programma’s te introduceren in de Scandinavische landen, in Oostenrijk, Zwitserland, en in Lufthansa´s thuismarkt Duitsland.

De overeenkomst is een voortzetting op de successen die Tradedoubler voor Lufthansa boekte in het beheren en uitvoeren van affiliate-programma´s voor Lufthansa in het Verenigd Koninkrijk, Portugal, Spanje, Italië en Polen. Daarbij werkte Tradedoubler nauw samen met het affiliate-marketingbureau van Lufthansa, ´metaapes´, dat Tradedoubler bij Lufthansa heeft aangebracht.

“Wij hebben een lange en geslaagde samenwerking met Tradedoubler. Lufthansa heeft ons gevraagd om haar internationale affiliate-programma uit te breiden, Tradedoubler was daarbij onze eerste keus” zegt Julius Ewig, hoofd affiliate-marketing van metaapes.

Thorsten Asmussen, manager online sales en mobiele diensten van Lufthansa zegt: “Lufthansa is een wereldwijde luchtvaartmaatschappij, met stevige wortels in zijn thuismarkt Duitsland. Voor de uitbreiding van ons affiliate-programma hadden we behoefte aan een partner die onze internationale visie deelt, maar die ook ongeëvenaarde kennis en expertise binnen Duitsland biedt.

Jon Lord, Group Director, International Sales en Client Development bij Tradedoubler zegt: “Het vertrouwen van Lufthansa in Tradedoubler is groot en we zijn trots op de uitbreiding van de internationale reikwijdte voor deze prestigieuze klant, via metaapes.”

“Tradedoubler is altijd al sterk geweest binnen de reisbranche en dit komt tot uiting in het succes met Lufthansa en wat we al voor hen hebben bereikt. De combinatie van ons unieke technologische platform en ons hoogwaardige netwerk, heeft bewezen zeer effectief te zijn voor het verhogen van de omzet van Lufthansa en Tradedoubler kijkt ernaar uit om dit te herhalen in nieuwe markten.”

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*