De online bandenmarkt veroveren door de beste klantenservice
Traditioneel kocht men zijn nieuwe banden steeds bij de bandenboer om de hoek. Sinds enkele jaren is er een nieuwe trend: meer en meer banden worden op het internet verkocht. Deze trend, die met boeken en DVDs begon, omvat de dag van vandaag bijna alle domeinen. Kijkt men naar Duitsland ziet men reeds hoe ook de markt in Nederland zou kunnen uitzien in de komende jaren, want daar bestaan online-shops voor elk soort product.
Tirendo, een online bandenshop uit Den Haag kijkt uit naar Duitsland en gelooft steevast in deze trend. Vandaag worden in Nederland rond 8 procent van alle banden op het internet verkocht, maar dat aantal zal wellicht zeker stijgen.
De Nederlandse internetbranche is een sterk concurrentieel veld en er is een hele reeks online bandenverkopers actief. Het is dan ook niet echt eenvoudig om zich duidelijk te positioneren. Tirendo staat bekend voor kwaliteit. Voor die reden kiest het bedrijf voor premiummerken, die het dan tegen een zeer competitieve prijs aanbiedt – Geen discounter, veel meer een interessante winkel. Voor deze Haagse bandendealer moet banden kopen plezieriger worden, met een goede catalogus en vriendelijke verkopers: een echte shoppingervaring!
Hoe wil Tirendo dit aanpakken? Een online shop heeft natuurlijk geen verkopers zoals in een gewone winkel. Voor die reden heeft Tirendo een uitgebreide klantenservice ingericht. Mocht de klant niet weten welke band op zijn auto past, of gewoon het moeilijk hebben de weg te vinden in het wijde aanbod van Tirendo, de klantendienst weet zeker raad. Nog een voordeel van Tirendo: de banden worden altijd gratis geleverd.
Mocht de klant niet tevreden zijn, dan kan men gratis retourneren. Bij Tirendo staat de klant altijd op de eerste plaats.
Voor meer informatie: www.tirendo.nl
Plaats een Reactie
Meepraten?Draag gerust bij!