Aftersales en Relatiegeschenken!

Nadat u een klant heeft gescoord wilt u deze natuurlijk behouden, het is daarom ook belangrijk om relaties zo goed mogelijk en op allerlei manieren te onderhouden. Hiervoor heb je verschillende manieren, denk maar aan Aftersales. Dit wordt ontzettend veel gedaan door bedrijven naar klanten toe. Bij aftersales moet je denken aan: “Give aways ofpremiums“. Zo stuur je als het waren nog een remember kaartje en je laat ook zien dat ook je (kleine)klanten belangrijk zijn.

Dit laat je toch weer eventjes opnieuw aan het bedrijf denken. Het is ook mogelijk om verschillende goedkope relatiegeschenken rond te sturen naar bedrijven of uit te delen op een beurs. Juist op deze manier zorgt u weer voor reclame. Wel moet u erop letten dat het iets zonvol is zoals een pen etc. anders verdwijnt het (meestal) regel recht de prullenbak in. Zonde dus.

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*