‘Nee zeggen loont’: eerste boek getrokken in de metaverse
Aan een virtuele avatar in de metaverse vragen stellen over de inhoud van een boek is geen toekomstmuziek meer. Het Nederlandse bedrijf CoVince heeft dit nu mogelijk gemaakt. Vanaf heden kunnen geïnteresseerden in de metaverse vragen stellen over de inhoud van het #1 managementboek ‘Nee zeggen loont’ van ondernemer Jennifer Delano.
Praten met een managementboek
CoVince is in 2017 opgericht. Op het metaverse platform van het bedrijf worden digitale middelen aangeboden om een eigen community op te bouwen, waarbinnen virtueel samengewerkt en geleerd kan worden. CoVince heeft nu een avatar ontwikkeld die mensen van informatie kan voorzien over de bestseller ‘Nee zeggen loont’ van Jennifer Delano van PRGoeroes. Jennifer heeft voor dit project de samenwerking gezocht met CoVince. “Dit project is echt een co-creatie van mij en CoVince”, stelt zij.
Anders dan ChatGPT
Jennifer beschrijft in ‘Nee zeggen loont’ via herkenbare verhalen uit de praktijk de zeven ergste soorten klanten voor ondernemers. “Je kunt aan deze avatar in de metaverse allerlei vragen stellen, zoals: hoe kun je het beste omgaan met klanten die niet betalen? Dat komt in het boek aan de orde”, zegt Richard van Tilborg, oprichter van CoVince. “Dan gaat de avatar even nadenken en vervolgens komt er een antwoord, gebaseerd op de informatie in het boek. Het grote verschil met ChatGPT is dat je in dit geval je stem kunt gebruiken.” Het bedrijf gebruikt de avatar ook voor het oefenen van sollicitatiegesprekken of onderhandelingen. De avatar van CoVince die informatie en tips geeft uit ‘Nee zeggen loont’, is bereikbaar via deze link.
Over Jennifer Delano
Jennifer is 20+ jaar ondernemer, PR-agent en oprichter van de community DutchTechOnHeels. Op dit platform wordt de schijnwerper gericht op vrouwen die werkzaam zijn in de techsector. Jennifer wil daar graag meer aandacht voor. In maart 2023 verscheen haar eerste boek ‘Nee zeggen loont’. Met humor én een serieuze ondertoon beschrijft Jennifer Delano in deze bestseller de zeven ergste soorten klanten. Het heeft de nummer-1 positie op de Managementboek top-10 gehaald. Vanaf vandaag is het boek ook getrokken in de metaverse. Meer informatie over het boek: www.neezeggenloont.nl.
Plaats een Reactie
Meepraten?Draag gerust bij!