Topclick Nederland behoudt Google Certified Partner status
Google stelt strenge eisen aan haar partners, om de kwaliteit van het zoekmachine adverteren te waarborgen. Vorig jaar zijn de richtlijnen verder aangescherpt, en de nieuwe certificering zorgt voor een helder onderscheid tussen professionele bureaus en andere aanbieders. Om de certificering te behouden wordt vervolgens elk jaar een controle uitgevoerd.
Topclick Nederland (www.topclick.nl) heeft deze controle in de afgelopen weken succesvol doorlopen. Dit houdt in dat het bureau aan alle gestelde eisen voldoet en de medewerkers de benodigde certificeringexamens met succes hebben afgelegd.
“We zijn trots dat we deze certificering behouden”, vertelt Jakomijn van Herpt, Directeur van Topclick Nederland. “We investeren continu in de opleiding van onze medewerkers en optimalisatie van processen. De certificering is daarvan het bewijs. Hiermee wordt bevestigd dat we verstand van zaken hebben en ondernemers bij ons aan het juiste adres zijn voor het beheer van hun Google advertenties.”
Eén van de eisen van Google is dat resultaten van campagnes maandelijks inzichtelijk worden gecommuniceerd aan de klanten van het bureau. Topclick heeft hiervoor een speciale pagina ontwikkeld waarop klanten 24 uur per dag kunnen inloggen (mijn.topclick.nl). Op deze pagina wordt een compleet overzicht gegeven van onder andere het aantal impressies, clicks en bijbehorende kosten.
Alleen officiële partners mogen het Google AdWords Certified Partner logo gebruiken. De status van een bureau is online te verifiëren door hierop te klikken. De partner status van Topclick Nederland is tevens hier te bekijken.